יום שני, 28 בפברואר 2022

כיצד לכסח שדים עד הסוף

 


כיצד לכסח שדים עד הסוף






כיצד לכסח שדים עד הסוף


פנטייה דמיונית לחלוטין. כל השמות בדויים


כל הזכויות שמורות ©

קרנף לבן

(הסיפור בכתיבה)

התחלת כתיבה- 10.2.22

הקרנף

פחד הקרנף מהאריה

אז גידל לו קרן גדולה על האף

ועוד קרן אחת

כך האריה יפחד לטרוף

והקרנף בשלווה יחיה

29.8.16



כיצד לכסח שדים עד הסוף- הצעה עקרונית


א - להפוך אותם ממצב רוח רפאים לאדם.

ב- להשכיח מהם את הזיכרון כולו  בהיפנוזה כדי שלא יוכלו להפוך את עצמם בחזרה למצב רוח רפאים. או בעל חיים אחר. ואם אפשר רק להשכיח את דרכי הכישוף. והחזרת בזיכרון והחייאה.

הערה: הם יכולים להפוך את עצמם לכל בעל חיים שירצו בהיפנוזה עצמית ולכן יש להם כבר את התנאים

ג) לבודד אותם כדי שלא ילמדו כיצד להזכיר זיכרון. ולחזור לדרכם הרעה מאוד מאוד .

ד -לתת להם למות באופן טבעי. ואלוהים ימנע מהם,יש לקוות, להחיות את עצמם ואת בני קהילתם  שכן הם הרעים מאוד מאוד וחכמים מאוד להרע.

ואז יגיעו אותם מכשפים שהם בני אדם רעים מאוד מאוד לגיהנום עם מותם הטבעי.לחברת היטלר וגינגס חאן

ואם אלוהים ירצה הוא יזכיר להם את זכרונם  בגיהנום ללא דרכי הכישוף והחזרת הזיכרון. כדי שלא יכשפו נפשות אחרות. אך אני מסופק מאוד שיזכיר להם את זכרונם אלא אם יבודד אותם . כי הם מהר מאוד יטפלו בעצמם ויזכירו לעצמם את דרכי הכישוף. ויותר מזה לדעתי הוא יבודד אותם מכל נפש אחרת בגיהנום.


וגיהנום  תחתון יהיה לשדים  הרוצים לעלות למעלה והופכים את עצמם לרוח רפאים -  כי השדים לא יוכלו יותר לעשות כלום מכיוון   שבני אנוש הרגילים המומחים בדבר יכולים למחוק להם את הזיכרון ( עדיף באופן סלקטיבי אך אני מסופק בזה) בייחוד שהם קרובים לארץ אפילו באמצעות  חליל פשוט או חצוצרה כאשר הם עושים כשפים או מתגלים.

לבני אדם רגילים אין שום הבעיות קשות מאוד  מזה אפילו שהפכו אותם לרוחות רפאים כי הם יגיעו לגן העדן שבשמיים. או יהפכו בחזרה לבני אדם בעזרת מומחים או אלוהים ממצב רוחות רפאים.

ואלוהים לא יתן לעולם לשדים (ולאף אחד או אחת  אחר)  להיות אלוהות תחתיו כמו שהם משחקים בני אדם. הרי ידוע לכל אחד שהם רוצים להיות גם אלוהים ומלאכיו  ולהילחם  בבורא  ולהשמידו . וזה הרוע הכי גדול.


 הערה: רוח רפאים- יצור  ביניים בין גוף ונפש (נשמה)

קצת דומה לפטרת קנדידה שיש לה שתי צורות: פטריה ונבגים

 הערה נוספת: אסור להשמיד אף יצור ובכלל זה גם שדים ושדות ומכשפים ומכשפות.




העכבישים

 

פטר לא האמין ברוחות רפאים עד שנתקל בעכבר שצץ מהאוויר ונעלם  לידו ליד צמחי הנענע שליד  הדלת. וכל משפחתו ראתה דברים דומים לזה ואפילו עכבר מחוק למחצה  הנעלם באוויר.


והיה לו סיוט  ממה שראה על אלפי עכבישים שרוצים לכבוש את העולם ולא מפחדים מאף אחד. אפילו מהמשטרה.

למחרת בסיוטו  ראה אלפי עכבישים צצים מהאוויר ונעלמים. שהם רצים בעוצמה רבה לכל כיוון.

שהם צועקים: "אנחנו אנחנו הרפאים אנחנו האימים" והם רצים מהר מאוד ובעוצמה רבה מאוד. ונכנסים לראש של הענקים שגובהם לפחות חמישה מטר  כמו יתוש בראש.

לענקים היו טירות גדולות עם תקרה גבוה מאוד. וגן גדול מאוד עם צמחים ענקיים.

וגן בתוך הגן הגדול עם צמחים בגודל רגיל כדי להאכיל את העכבישים כאשר הפכו את עצמם לצורתם הטבעית. צורת אדם. זאת הייתה הפעולה הראשונה של העכבישים על הענקים. וגם גידול חזירים למאכל וגם כבשים ועיזים ותרנגולות. כל סוגי הבשרים ואפילו בריכת דגים.


ועכביש אחד רצה להיכנס לראש של פטר אפילו שהיה ילד קטן ונמוך והעכביש בעזרת המכשפה עינה אותו מאוד.  העכביש התקרב לפטר. פטר ראה זאת והעכביש ברח מיד. 

פטר ריחם על עכביש. ופתח לו את הדלת.העכביש ראה את פטר מתקרב אליו ורץ מהר מאוד החוצה ישר דרך קן הנמלים . הנמלים תכף תפסו את העכביש והובילו אותו למעמקי הקן כדי  לאכול אותו. ואכלו אותו לתיאבון.


ומלך הענקים נקרא מר איקס כלאמר פלוני - אלמוני, ומלך העכבישים נקרא אשמדאי כלאמר אחד העתיד להישמד  מ ה' בדרך ישירה או עקיפה.






העכבישים הרגישו את עצמם חלשים. ולכן רצו לשלוט בענקים, בייחוד בענקיות.

ולכן הסיתו  בכישוף את הענקים לשלוט בכל העולם ולכבוש אותו.

ואת  הילד פטר הקטן הם מאוד שנאו כי היה מאוד חכם וטוב.

העכבישים הפכו את עצמם לפעמים לבני אדם וזה צורתם הטבעית. והם נקראים גם שדים.

והם למדו את הענקים הרבה כשפים. ואפילו להיות רוחות רפאים מוגבלות יותר. ואפילו לעכברים, יתושים ועכבישים חדשים.כך חלק מהענקים הפכו למכשפים וחלק מהענקיות הפכו למכשפות.



ההתעוללות


"פטר!" שאלה אמו שרה למחרת היום: מדוע שמתה את חולצת הטריקו הפוכה?"

פטר שם לב שחולצתו הפוכה. ולבש אותה אותה עוד פעם. היא היתה שוב הפוכה.

וכך ניסה  שלושה פעמים. עד שלבסוף הצליח. אמו שרה הביטה בו ודאגה.

היא סיפרה זאת לאביו, ראובן. והוא דאג גם.

למחרת הרגיש פטר שהוא שוכח שמות של חברים. "אימא!" שאל פטר את אמו." מה קרה לי? מדוע אני פתאום שוכח שמות?" "אל תדאג פטר" ענתה לו אמו. "אני ואבא נטפל בזה.

ובינתיים תלבש  את החולצה ישר. ואם אתה לובש אותה הפוך תנסה זאת שוב ושוב. לא קורה שום דבר מזה. זה רק סימן"

הם פנו למשטרה  והתחילה חקירה סמויה בעזרת הרבה מכשפולוגים ומכשפולוגיות.

ויום אחד קם פטר וראה שיש לו זנב והוא בעצם לטאה.חרדון. והוא ניגש אל אביו נסה לקרוא לו לעזרה.אביו הביט בו ונדהם: " מה פתאום לטאה באה אלי. והוא חיפש את בנו. ומצא שהוא בבית. וצעק צעקה גדולה לאשתו: "פטר הפך ללטאה" ופטר שמע ונבהל וברח אל השדה מחוץ לבית.וניסה להסתתר. ואז פגש לטאה אחרת.שנראית כמוהו. והיא פתחה את פיה וניסתה להילחם בו."עזבי אותי" קרא פטר. אך היא נלחמה ובלעה את פטר. בעור שיניו ברח פטר. ואחרי כמה ימים הפך לילד קטן שוב."אבא" אמר פטר לאביו ראובן. "הייתי לטאה"."אני יודע אמר אביו." וכך הפך פטר גם לשממית.קוקרצ'ה. פרפר. זבוב.  כלב. חתול, נחש שחור וחזיר וכל פעם אחרי כמה ימים הפך שוב לילד קטן.אבל השיא היה שהפך לקקטוס. אביו ראובן טיפל בקקטוס והשקה אותו ואחרי כמה ימים הוא חזר להיות שוב ילד קטן

 וכך גם הפך לעץ תמר ופרח עם פריחה כחולה

 וכל פעם הפך שוב לילד קטן.

ואז נזכר בילדותו כתינוק וילד קטן שהיה בן שנה הוא כבר כבר עברית  מלאה עם שאר התינוקות בגן.ופתאום אבד לו הזיכרון והוא למד את העברית מחדש.

ואז הפך לפרפר. "אני פרפר" רצה פטר לקרוא אל אמו אבל היא לא שמעה את דבריו.

פטר ניסה לצאת החוצה ואז תפס אותו איזה שהוא בן אדם." הוא ניסה לצעוק אליו עזוב אותי. אך הוא לא ידע לדבר באף שפה הזיכרון שלו אבד  הבן אדם הרע מאוד חנט אותו ובנה סביבו סיכת פרפר ממתכת. אבל אחרי כמה ימים הוא הפך לילד קטן שוב. "אתם יודעים  בין אנוש חנוט? הוא נשאר בגופו אלפי שנים. פטר יצא שוב מבית לחצר והפך מיד ללטאה שוב חרדון. הוא ראה את החצרן ונבהל והסתתר בתוך צמיג." "הא" אמר החצרן:" תפסתי אותך" ומיד שרף את הצמיג. פטר איבד את הזיכרון שוב.והפך לרוח רפאים קטנה ואחר זמן לא רב הפך לילד קטן שוב.  וכך היה גם בשואה לו ולרעייתו עת נשרפו באש במחנה ריכוז וקם שניהם לחיים שוב. אבל כנראה היה נפש בלי גוף הוא ורעייתו. ואחרי זה החצרן או חברי החצרן הגישו לו את ילדיו בצורת דג וסיכות פרפר והם שמורות בביתו על ידי אביו ראובן.

ובמלחמת השחרור היה פטר נער קשר .וגם גדל פתאום והיה לוחם. שהיה נער קשר נשרף באש בחיה.כן הוא הפך לחיה שרפו אותו. ובתור לוחם הוא מת וקם מהקבר.

אבל אחר כך הפך לתינוק קטן והתעללות המשיכו.פטר הביט בעצמו יום אחד וראה דבר מוזר:

" אוי "הוא אמר לעצמו: "הפכתי לגמד קטן מאוד וזעיר אברח החוצה מהבית" הוא יצא מהבית לחצר וחתול ראה אותו וניסה לטרוף אותו. הוא פער את פיו לטרוף אותו והפה של החתול שותק . החתול לא יכל לסגור את הפה. פטר ברח והפך בחזרה לילד קטן.

בגיל חודש הוא הסתכל בעורו  ושערו הוא נראה פתאום יפני "אוי" ,הוא חשב לעצמו. "אני דומה לבן של הקיסר היפני הירוהיטו. עורי צהוב ושערי נראה שיער יפני" הוא התגבר על זה וחזר להיות תינוק רגיל.עברו כמה חודשים והוא הפך לתינוק זקן מאוד בדמות הקיסר היפני הירוהיטו.ואחר כך פטר חזר לדמותו המקורית. אבל זה לא עזר לו.הוא הפך פתאום לתינוק זקן בדמות הו צ'י מין.פטר לא ידע מה לעשות הוא היה תינוק חסר ישע רק אלוהים יכול לעזור לו. ואז בגיל שלושה חודשים הוא הסתכל בעצמו וראה שהוא נהפך לתינוקת והוריו קראו לו עתליה. אבל הוא הפך שוב לתינוק פטר. פטר חשב לעצמו: "מתי ההתעללויות יפסיקו?"אבל  שהיה פעוט  שוב הפך לפעוטה  ושוב הפך לפעוט יפני.הוא חזר להיות פעוט נורמלי. ומאז לא שונה יותר את מינו וגזעו. פשוט   המכשפים והמכשפות לא יכלו לעשות שוב. והוא ידע שרצו לעשות אותו לתינוק ותינוקת ופעוט ופעוטה  לנצח. לעצור את גדילתו. אבל אז התחילו להתעלל לו בפרצוף ובשיער. פעם היה בלונדיני עם כחולות ופעם בפרצוף של אחד מהשכנים. ופעם שחור שיער עם עיניים חומות וכהנה וכהנה…  פטר גדל ויום אחד הלך מאחורי גן הילדים. הוא ראה מסמר ליד השקע החשמלי ומיד הכניס אותו לשקע."אוי הוא חשב לעצמו," אני מרגיש רטט בכל הגוף"הוא נבהל ועזב מייד. ואז נזכר:" בגיל שנה  מצאו אותי בתוך בור של של עמוד חשמל שבנו בישוב".

ושגדל  פטר יותר והוא עוד פעוט הלך עם שנים מחבריו  הפעוטים לטרקטור הוא וחברו היו מתחת לטרקטור מקדימה ופתאום הטרקטור זז והחבר השני היה למעלה בטרקטור. דבר ו דומה קרה לו עם אוטובוס בישוב. ויום אחד פטר הלך לסילו ( מגדל אחסון תבואה). וראה חבורת פעוטים עולה בסולם הברזל. ולפתע  פעוטה נפלה על הגב. ובדיוק אבא שלו בא לסילו ונשא את הילדה עד לחורשת האורנים הקרובה. והילדה היתה כבר מתה.

לא עבר הרבה זמן  והוא נסע עם אביו לאורנים ושם ראה בין עצי האורן מספר חביות ירוקות. הוא ניגש לחבית אחת וראה ברז בקצה החבית .פטר היה צמא ורצה לשתות מים. הוא שם את פיו על הברז ופתח אותו  אבל הטעם היה טעם של נפט. פטר ירק מיד את הנפט. ולא קרא לו כלום. לימים אמר פטר לעצמו "הפעוטה נרצחה בהתניה".

וגדל פטר הוא טאטא את הכביש לכבוד ביקור של אישיות מכובדת.ונוצר לו קרע חלקי  בגיד ברגל  והיה זה שבועיים לפני יום הולדתו, הוא טופל קצת אבל הטיפול לא עזר וביום הולדתו הוא אושפז. והיה שבועיים  בחדר חולים. האנטיביוטיקה לא עזרה. ואז היא הוחלפה. והוא הבריא. עם רגל כפופה. ואחר זמן הוא הבריא לחלוטין.

ולאחרונה פטר הלך בכביש בחניה . והמשקפיים שלו היו מלאי אדים. ואז ראה מכונית וואן בעה ממולו. והוא עלה למדרכה הצרה ונפל על המדרכה ולא על הכביש.והוואן מקום לדרסו עצר. ושני אנשי עזרו לו לקום.אז פטר הודה להם. ואמר תודה לאל.

הרבה זמן פטר ניסה ללכת ברגל כחצי שעה שעה ליום.אבל התחילו כאבים מוזרים בכפות   הרגליים. תחילה הכאבים עבר עם החלפת נעלים. ואחר הוא היה צריך ללכת בלי גרביים בנעליים.ואחר קפאו לו האצבעות ברגליים. והוא היה צריך ללכת יחף או עם גרביים דקות בבית ולהחליף כל הזמן את סוגי הנעליים והכפכפים.כדי להתגבר על ההתניות.


המשך רעיונוות:


תיאור הסבל של פטר דרך דו שיח בעיקר.וגם בתיאור בגוף שלישי.

ניסיונות לעשות לו לעשות לעיניו תאונות דרכים ודריסת למוות של  רוכבי טוסטוסים.

  

 השמנה והשד הרפואי…. ושאר…..

 

שיכחה של כתיב

שיכחה של שפות

 קושי ללמוד ושיכחה מהירה של מה שלמד.

מוות של קרובי משפחה לפני עיניו שהם זקנים או חולים.

 חלק מנסיונות רצח שעשו לו ובני משפחתו.


צליעה ברגל ימין. וכלב שצלע ברגל ימין  שראה מהחלון. כמה ימים אחר כך

ניסיונות לעשות תאונות אופנועים לפני עיניו שבהם האופנענים ניצלו בנס

נסיונות להפילו לכביש לפני משאית נוסעת או אוטובוס או רכב וואן

 ניסיונות להפיל אותו בביתו ובחוץ

מביאים קבצנים שמבקשים נדבה כדי לחפש בו חטאים ולהמיתו בבית חולים או בתאונות דרכים והתניות רעות.

 נסיונות להמיר את דתו ואמונתו  בהיפנוזה והפחדה.וגם להחזירו בתשובה שהיא בעצם כיום רוע ועבודה זרה

 נסיונות לרצחו בהתקף לב. וגם של קרוביו.

נסינות להחלפת זהותו לבן אדם אחר בהיפנוזה והתניות.

להכניס לו  שד כרוח רפאים בהתניות ולמעשה ודיבוקים

מחשבה זמזומית

 וזמזום באוזניים.

שיכחה כתיב של מילים  והחלפת אותיות בעל צליל דומה כמו דיסלקציה בהתניות.

הריסת יכולת ציור וכתיבת שירים וסיפורים  וניגון בחלילית הרבה פעמים.

  נסיונות להרעילו במזון  ובתרופות.

 ניסיונות של רצח חתולים וכלבים לנגד עיניו  בתאונות דרכים.

 ניסיונות לעשותו קירח

 הפיכת שיערו לאפור בגיל צעיר יחסית.

התעללות מינית וגם התעללות מינית בהתניות

 נסיונות להפיכתו לזקן  יותר בין רגע


עיוות החיוך שלו. בהתניות ומראה כפוחד למרות שלא פוחד בכלל.

ניסיון לחטפו במכונית וואן לשטחים

ניסיון לגרום למשאית לסטות ולפגוע בו בטרמפיאדה

גירוד בהתניות וגרימת פצעים קטנים מתוך הגירוד

ניסיונות לרצוח חרדים נגד עיניו בדריסה וכנראה גם בבעיות בלב (התעלפו)

נרצח רב שלימד אותו משנה בבית הכנסת. באותו זמן גם לו היו בעיות בלב וגם לדודו ודודתו.

 שני אנשים שעזרו לו נעשו זקנים תוך יום בעשרים שנה.

שני אנשים נוספים פגעו בהם ברגלים או בהשמנה בדומה לו.

 ניסיונות לעשות תאונות דרכים באוטובוסים בו הוא נסע.

היפנוזה דרך רשת האינטרנט כך גם אפשר להשפיע על מערכות בחירות והרצת מניות

וכך דרך הרדיו.

ניסיונות לשבור לו טבעונות

חשד לגניבות  בחשבונו בבנק. או בחברת האשראי

 שיבוש שמו  במחשבים שונים בהם בבתי חולים

 גנבת עגלת הקניות שלו מספר פעמים כאשר עשה קניות.

 ניסיונות בהתניות  להרדימו אולי לנצח בנסיעה באוטובוס ובביתו כאשר קרא ספרים ולפעמים בקריאה במחשב.

ניסיונות  בהתניות לגרום לו ולבני משפחתו לדיכאון והתאבדות ( הוא לא יתאבד לעולם והם גם)

 היה נפגש עם אנשים שונים בדרכו או בנסיעה דרך חלון האוטובוס באופן מוגזם ומוזר.

ניסיונות בהתניות לגרום לו לאלימות שלא יצליחו ושלא יצליחו לעולם


ישאר בניסוח זה ( כמעט) אבל בצורה סיפורית

 ולפטר היה ההתניה להחליף בין הרצל , היטלר, וישו במחשבה והרצל מת בגיל ארבעים שהוא מספר קסם כמו שלמה המלך מת בגיל ארבעים והרבי נחמן מאומן מת בגיל ארבעים.

גם הרבי מלובביץ נרצח לדעתו בסניליות. כי אין דבר כזה שאדמור לא ידע על פרשת השיניים

ויטפל בעצמו. וכבר פורסם  בעבר שלאף אדמור אין סניליות  פרט לאדמור אחד.



ואז בכה פטר  על השואה ונזכר בה

והשואה נעשתה גם על ידי הענקים הענקיות  והשדים (והשדות) והמכשפים והמכשפות.

צצצצצצצ






ישאר בניסוח זה (כמעט) אבל בצורת סיפורית


פטר ניסה כל הזמן לפקוח את עיניהם של הענקים  והענקיות כדי שיחזרו למוטב.

ומי שלא חזר מהם  ומהן למוטב באופן מלא ישפט על ידי האנושות

ומי שחזר ישפט באופן מקל יותר


פטר התפלל  לאלוהים אנא עשה דין בבני האדם הרעים מאוד, מאוד  שהם השדים  (והשדות) המכשפות ומכשפים וקח אותם לגיהנום שבשמים .


ואז הוא לא לובש  יותר את החולצה הפוך וחוזר לו הזיכרון לעד.לא יהיה  לו אף הפרעה מהתניות וכישוף וכדומה לעולם לו ולכל משפחתו…… ובני האנוש שכן יש להם צלם אנוש (אדם) אלא עם איבדו אותו.

( הערה: צלם אדם (אנוש) תכונות אישיות טובות למשל לב טוב וחוכמה ופיקחות)

והמלחמה מסתיימת בתיקו לגבי השדים (והשדות) כי יש מאזן איימה והם יחיו בצורת  בן אדם בלבד במקום מוסכם בצפון אירופה כנראה ביער. ולא יעסקו בכלל  בכשפים כדי לזכות בסליחת אלוהים.

ואז יגיעו ,אם אלוהים ירצה, כעבור הרבה שנים לגן העדן בשמים ולא לגיהנום.

והרבה ואולי כמעט כולם  מענקים והענקיות  יהפכו לנורמליים

ויש לקח לבני האנוש שהשדים (והשדות)  והמכשפות והמכשפים יצאו מהיער בצפון בעבר

וניסו להשמיד את בני האנוש. וגרמו למלחמות רבות. ומחלות רבות.וסבל רב.

אבל יש מאזן אימה עכשיו.

ואלוהים לוקח את הרשעי עולם אלו לגיהנום שבשמים אלא אם יטיבו

ואין עוד מלחמות ורוע

ואנוש הוא בן אדם טוב מאוד כאדם ראשון. וממנו התפתחה האנושות שהיא טובה מיסודה ורוע  של ממש  אצל בני אנוש יש רק כאשר אותם בני אדם רעים מכשפים  (מתנים) אותם לרע

צצצצצצצצ










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה