יום שבת, 20 באוגוסט 2016

שירים אחרונים



כל יום יש   זריחה

כל יום יש זריחה
כל יום יש אור
כל יום יש תקווה
העץ צומח צמרתו אל-על.
וכך עוברים הימים
ימים קשים ומרים
ימי מחלה רעים
ואני כולי מלא תקווה
ואני כולי מלא אמונה
הזמן מרפא ואלוהים עוד יותר.
16.8.16



ציפור דרור

ציפור דרור- ציפור חמודה
באה לחלוני. נקרה ונתרה.
ואיש טוב נתן לה מזון בשכונה-
לקחה והביאה ליד החלון
וכל משפתה לה הצטרפה
בדיצה, בשמחה, וציוץ בחדווה.
יום שמח לך ציפור. גם לך וגם לי.
17.8.16



דריכות
א.
פחד מעורר מחשבות
המחשבה הייתה לפעמים מבולבלת.
ואני יודע זאת
אל תאמין רק בפלשבקים  ובחלומות
ורגוע אני מאוד
נכון לקראת קרב
בו יש רק מנצחים
אני אהיה מפוקח



ב.
בקרב הזה רק מנצחים
הקרב על חיי הוא הקרב על נפש
והאל עוזר וגם מסייע
והמלחמה מורכבת מהרבה קרבות
קרבות קטנות וגם גדולות
והפחד הורגש וגם האימה
אך יש מזור. זו הבטחה.



ג.
אתה שונא את עצמך לשווא
מדובר בחטאים קטנים.
די! סלח לעצמך
זו תכלית ההבראה.
זכור זהו חטא קטן
לא תחזור עליו. נכון!
התחרטת עליו מזמן.
והרשעה בך התעללה
לא אלוהים – ולא ממנו.
הרבה  אנשים רעים.
17.8.16

שטה ספינתי בים סוער

שטה ספינתי בים סוער
ואני הרב חובל ואני הספן.
מול גלים אימתים מנווט ספינתי
וצוקי סלעים ליד החוף.
והיד איתנה נוהגת בהגה
והספינה נעה לא סחור וסחור.
ותפילה לי בלב לחוף מבטחים להגיע
ותפילה לי בלב לשוך הסערה.
ויגיע יום ולבטח אהיה
יגיע יום בו אבריא.
17.8.16
=======================
זיכרון עד

קרן שמש – קרן אור,
אור פשוט- אור חילוני,
מאירה את חדרי  לבי
ואני נזכר באלוהים
ובטובו הגדול עמדי.
אוהב אני אותך אלוהים,
לא אשכח אותך לעולם
ומקווה אני להיות טוב תמיד
על מנת שלא תשכח אותי.
18.8.16

אהבה

מאחורי הווילון את עומדת
מביטה מבין החרכים.
ואת לי תאמרי בערגה:
אותך אני אוהבת.
ואני אענה מעומק הלב
לחיוך שתפריחי אלי
ואומר לך בשקט ובקול רך:
אני אותך אוהב.
18.8.16



תמיד שרים

עוד אביב בא והולך
והזמן עובר ברעש:
קול המולה רבה.
ואני מזקין ואמות
ואחיה שוב בגן העדן
כך זה גלגל החיים-
תמיד חיים ושרים.
19.8.16


לקראת שבת

לקראת שבת זה אני משתחווה לפנייך אלוהים
לקראת שבת  זה ראוי לתת מעה לעני
ובשבת ראוי לאכול טבעוני
ובכלל להיטיב ולחפש ולעשות מעשים טובים.
ולעשות זאת בכל השבוע- כל המטיב עוונו יכופר
כל המטיב ברכה לו מאל
ואני נושא תפילה:שלום על ישראל.
19.8.16

יום הולדת

יום הולדת זה יום שמחה
יום הולדת זה יום תחינה.
שמח אני על ימי-
 טוב האור על החושך.
מחליט להיטיב מאוד
ובכלל בה רבו מעשיך האל
בורא שמיים וארץ
ואני הקטן והחלש מודה
על שמירתך ועזרתך לי.
והיום קבעתי להיות טבעוני
ומקווה שאצליח הפעם.
ועוד אתן מעה לנזקק
יום הולדת שמח לי.
20.8.16

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה