יום שישי, 16 בספטמבר 2016

מספר שירים


חשיפה ועימות

חלק מהטיפול בפוסט טראומה
זה חשיפה ועימות.
ואני חושף את מה שעשו לי
שאני מתבסס על פלשבקים סיוטים וזיכרונות
וכותב זאת בצורת סיפורים
כי המחשבה עדין לא מסודרת
 ויש דברים דמיוניים.
אך לא רחוקים מהאמת בהרבה
כך הם פלשבקים וסיוטים.
וכך גם אני מתעמת
ומסיר את הפחד הרע
כי עכשיו במדינת הקלגס
שלטון יותר טוב בהרבה.
ויום השואה הבין לאומי
נזכר בכל מדינה ומדינה
להרחיק אנטישמיות מצבאה.
ואני מודה לאל שעלי מגן
ומטפל גם בחרדה.
.16.9.16

מחשבות

ואני ערום לפני אלוהים
עורי שקוף ותוכי נראה.
כל מחשבה תדע אלוהים
אל תכעס עלי בבדידותי!
מילים, מלים, מילים
מחשבות טורדניות:
היא אוהבת. היא עזבה.
היא לא תהיה משוגעת
להתחתן איתך  בלילות.
היא אוהבת אותך.
14.9.16




אמנזיה

אני יורד בבוקר
לתחנת האוטובוס בלי מטען.
אשתי אפוא  את?
מדוע הפרידו בינינו החיים?
ילדי אייה אתם?
מדוע שכחתי שמותיכם?
אמנזיה!
זו המילה הרעה ביותר.
ועתה אני יודע_
אך נמצא בגיהינום  של אי זיכרון מלא.
בדידות!
זו חיה רעה...
אני יורד בבוקר
לתחנת האוטובוס בלי מטען.
14.9.16
הולחן

דיאלוג

בלילות אני לומד שפות.
אני מתעורר ולומד
את שפות עברי הקודח.
שפות לשיקום העצמי
שפות לשיקום הזהות.
ואז נרדם וחולם
בשפות העבר בלי להבין.
שפות דרושות לדיאלוג
לדיאלוג עם העבר המיוסר.
זיכרון! זיכרון! זיכרון!
14.9.16



כי לעולם חסדו

הודו לה' כי טוב-  כי לעולם חסדו.
סולח למשוגותיי – כי לעולם חסדו.
ואני צדיק בעיניו- כי לעולם חסדו.
סלח לי אלי- על בדידותי
ואני אותו אוהב מאוד.
יבוא יום ואראה את אשתי
יבוא יום ואפגוש את ילדי
יבוא יום ואבריא.
הודו לה' כי טוב- כי לעולם חסדו
15.9.16


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה