יום שני, 4 בדצמבר 2017

מצב רוח רע


מצב רוח רע

קיצוניות גוררת סערה
לא טוב לאנשי שלום ה'
ואני במצב רוח רע
לא רוצה את מלחמת גוג ומגוג
מספיק לי לקח בר כוזיבה
אלפיים שנה היה עמנו בגלות
עקב קיצוניות ללא תקנה
4.12.17


שמים כחולים בדצמבר – בהשראת דוד אבידן

גשם ועננים תמיד סבכו אותי
ושבדצמבר יש שבוע של קיץ ללא גשם
שמים כחולים אני נסער
צריך לחמול על הגוש הדתי, ימיני, ליברלי
הוא מסבך את מזג האוויר לפני האל
ואת הקשרים  הסמויים ביני לבין בורא עולם
החומל עלי.
4.12.17

פיספוסים

המחשבות המפספסות לא שוות גרוש
הכי טוב לתת צדקה
ולבקש בכל הלב סליחה
ואני היום אתן צדקה
ואקווה שהאל יסלח לי
העשבים העצים הציפורים
וגם אנו בני האדם
כולנו משוועים לגשם.
סליחה
4.12.17

פשלות

היום אני מפשל
אתמול פישלתי גם
עשיתי קשיים רבים
ביני ובין בורא עולם
ומחר אקום ביום חדש
לא תהינה בעיות אמונה כלל.
4.12.17



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה