יום שני, 23 באפריל 2018

לידיעת העמים כולם


אני עצוב

חדשות רעות, ישנות חדשות, קבלתי
ואני עצוב מעכל לאט לאט
והדלקתי נר לחיים,למכושפים ולמתים
והתיעצתי להקל על הלב
אבל הלב עצוב
ואחכה לך. אני נאמן
יום אחד ניפגש
בגן העדן הזכור לטוב
23.4.16

בפינה הזו

בפינה הזו היפה והטובה
שמור זיכרון טוב ונאהב
אזכור אותך. אזכור את ילדי
בטרם הקלגס כישף ורצח
ואני לא באגדת איוב- אלוהים לא ניסה אותי
רק  מדינה רעה ואדם רע פגע בי ובמשפחתי
צריך כל הציבור לדעת על הרוע
אנשים מציגים פנים יפות
ואומרים אנו טובים
אך רעים, רעים, רעים
23.4.18

לידיעת העמים כולם

כאשר שרותי הביון שלכם עושים פשעים נגד האנושות
למשל כישוף בחומרים בעלי השפעה גנטית והנדסה גנטית ו
אלוהים לא  אוהב את העם שלכם
וביחוד שרודפים מתוך מניעים אנטישמים משפחה יהודית שהייתה עשירה
ויותר ממאתיים שנה מענים,רוצחים.מפחידים, ומכשפים גנטית את בניה ובנותיה דור ודור
מתוך מניעים סדיסטיים ומתוך רצון לעשות ניסויים גנטים. וגם בחברי ומכרי המשפחה
אלוהים לא סולח לשרותי הביון של עם  שכזה ולא אוהב את העם הזה.
ויש לכך השלכות.
אני קורא לעמיד לדין את האחראים בבית הדין הבין לאומי בהאג ליגזור את דינם

ולבצע אותו כמו שנגזר דינם של הפושעים הנאצים הגרמנים במשפטי נינרברג  אחר

השואה ומלחמת העולם השניה. וכמו גרמניה החדשה שמחנכת את בניה ובנותיה לא

לחזור על חטאי הנאצים כך צריך העם  בו ישנם האכזרים והרשעים האלו לחנך את

בניו ובנותיו לא לחזור על פשעי שרותי הביון שלו
23.4.18


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה