יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

העבודה שבלב



העבודה שבלב

אני צייר ומצייר ציורים. ועיקר העבודת האל היא העבודה שבלב.
אני מצייר צמחים, חיות ובני אדם ואף אחד מהם אינו אלוהים, השכינה או מלאכים איני
מאמין שהאדם הוא אלוהות של מטה. וכשאני מצייר שמש וירח וכוכבים ואור הם אפילו
לא חיים ובטח שאינם אלוהים השכינה ומלאכים. זו הגישה הנכונה לסילוק עבודה זרה.
ואשר למנורת 7 הקנים ומנורת החנוכה ישנה אפשרות ואני משאיר את זה להכרעת
חכמים שאותו גישה תהיה לגביהם. מי שמדליק מנורת חנוכה ולא עובד את האור (גם באמונה) המנורה שלו כשרה. כשם מי שמתפלל בבית הכנסת ופניו לעבר השמש העולה
תפילתו כשרה באם אינו עובד את השמש או את האור ( גם באמונה). חז"ל אסרו את עשיית מנורת שבע הקנים ובצדק. היא בושה עתה לעם ישראל כי נעבדה עבודה זרה. אבל יכול
להיות שהדרך לסלק עבודה זרה זו היא דווקא בית מקדש בו תהיה מנורת שבע הקנים
אותה לא יעבדו כאל כמלאך או כשכינה לא אותה ולא את אורה. ( גם באמונה) אני משאיר זאת להכרעת חכמים.
ובינתיים מנורת חנוכה שלי היא לא כדוגמת מנורת שבע הקנים. השמש אינו במרכזה.אבל אני ירא אלוהים ולא מדליק את הנרות.
4.12.18



לאחר מחשבה נוספת היגעתי למסקנה שאהיה מאוד עצוב אם מנורת הזהב  (שבע הקנים) תהיה שוב בבית המקדש. כי זה ניסיון גדול לישראל לא לעבוד אותה או את האור שוב. למרות שאפשר לראות בה חפץ שסתם מסמל את שבעת ימי השבוע.
17.12.18


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה