יום שלישי, 1 בינואר 2019

שירים על הפרעות אמונה


כל החורף

כל החורף אני מתחנך
לאהוב את הגשם היורד על גופי
לא לפחד להירטב
לא לפחד שאתקרר
הן האל שומר עלי
זה קשה להתחנך שאתה סובל מפספוסי חשיבה
וקצת הפרעות אמונה קלות שאתה מרגיש מיד
והתרופה מרסנת
אבל אני סומך על אלוהים
אני אתחנך
אני אבריא
1.1.19

התרופות

התרופות עוזרות לי להיות הגיוני
הם מטפלות בהפרעות האמונה
נכון אני מרגיש בהפרעות האמונה
אבל התרופות עוזרות מאוד
ללא התרופות לא הייתי יכול לכתוב מאמרים טובים
אבל יגיע רגע והרופא יוריד את התרופות
ואני אתמודד עם הפרעות האמונה הגולמיות
והאל יעזור לי לרפא את עצמי
ואני בטוח שאבריא
ויש לזה טיפול פסיכולוגי
אני יודע.
1.1.19

היגיון של ברזל

יש לי הגיון חזק ובריא
זה מה שמאפשר לי להתמודד עם הפרעות האמונה
ומה שאני לא תופס המלאך מהאל עוזר לי
או בני משפחה ומטפלים
 היגיון מסלק שיגעון
 זכרו זאת- זאת שיטת הטיפול
לטפל ברגש הפגוע
 הגורם להפרעות האמונה
הגורם להיגיון להעוות
ולפיספוסי החשיבה.
1.1.19
הפרעות אמונה- אמונה בשטויות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה