יום שני, 15 בפברואר 2016

מספר שירים אחרונים



כעס ואשמה

אני מטפל עכשיו
בהרגשת אשמה וכעס.
עלי לשים את האשמה שלי בפרופורציה-
האשמה שלי קטנה יחסית.
עלי לא לכעוס על אלוהים...
הוא לא עינה אותי
ולא גרם למחלתי.
אני יודע זאת אך עלי להטמיע זאת בכל כולי.
עלי לכעוס על הקלגס
ולהביע זאת בדרך אסרטיבית.
עלי להאשים את הקלגס
ולא את עצמי בצורה מודגשת
ולא חפים מפשע.
ודרוש לחזור על זה רבות.
ויש עוד הרבה שקיללו ואיימו עלי
אני כועס עליהם מאוד
הם גרמו לי לפגיעה  עצמית
על רקע האשמה עצמית וכעס על עצמי.
ויש כאלו שהפנטו אותי בסתר
וגרמו להרבה פחד וחרדה
ולמעשה לפרוץ המחלה.
הם יודעים עלי יותר מאשר אני יודע על עצמי.
והם בלא כוונה פגעו בי רבות.
ולכן אני כועס עליהם מאוד.
ובכל זאת אני מטפל
בעזרת האל האהוב.
12.2.16

יונה
יונת שלום הביאי מכתב
ובו הבטחה על השלום הבא.
די למלחמה. די לדם הנשפך.
די לסכינים. די לפיצוצים.
הן כל אחד שואף לשלום:
שלום לו, שלום למשפחתו.
שלום לעמו . שלום לעולם.
יונת שלום עלה זית הביאי
כמו שהיה באגדה עתיקה
בימי נוח אחרי המבול.
12.2.16

שלום עליכם

שלום עליכם מלאכי השלום
מלאכי עליון
מאת מלך מלכי המלכים
הקדוש ברוך הוא.
שלום עליכם עני ודל
מאת מלך מלכי המלכים
הקדוש ברוך הוא.
שלום עליכם חולה ונכה
מאת מלך מלכי המלכים
הקדוש ברוך הוא
כל דבר לנגד עיניו.
לא יתעלם מצרה וצוקה.
מלאך ישלח להביא מזור.
כל המלאכים מלאכי שלום הם.
12.2.16

ירושלים עיר השלום

ירושלים עיר השלום
אשתחווה לאל על אדמתך.
אל אוהב שלום הוא-
מלאכי שלום ברא.
שלום עלכם מלאכי השלום
מלאכי עליון
מאת מלך מלכי המלכים
הקדוש ברוך הוא.
12.2.16

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה