יום שישי, 13 במאי 2016

הפסקות חשיבה


הפסקות חשיבה

עם  הטיפול בפוסט טראומה  והחרדה
הפסקות החשיבה נעלמו תודה לאל
הרבה זמן לא יכולתי לחשוב
רק למלמל, לדבר ולכתוב ולקרוא יכולתי.
ועתה אני חושב  טוב.
פסיכוזה אין לי עם ובלי תרופות
רק אני צריך לשמור על השינה:
אם אני לא ישן שלושה ימים אני בסכנה.
כך קרה אחרי טיפול השורש הראשון
לפני יותר משלושים שנה
אז החרדה הייתה מאוד גדולה.
והיא גרמה לנדודי שינה.
ואמרו לי המומחים: כך קורה שלא ישנים הרבה ימים
וקורים עוד הרבה דברים מוזרים...
וכדור שינה פותר את הכל.
אז אני בריא כבר רק מחכה להורדת תרופות.
וטיפול שינים הוגן וטוב מאוד יעזור
וגם התקדמות הטיפול בפוסט טראומה וחרדה..
13.5.16

טראומה ופסיכוזה כסיבה להפסקות חשיבה וסיבות נוספות
היסוס בחשיבה ודיבור הנגרם על חרדה ועוד  סיבות נוספות להפסקות חשיבה.




ראה שירים על טיפולי שיניים מתכות וג'אנק פוד
http://machshavot100.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_29.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה