יום שבת, 1 באוקטובר 2016

מספר שירים לימים הנוראים




בראש השנה

בראש השנה. בראש השנה
אני נהנה לכל השנה
בארוחה צמחונית טבעונית טובה
מיני מגדנות שעולים על השולחן
רק בחגים ופעם בשנה.
ומאחל שנה טובה אני לכל ידידי.
מטלפן וכותב ודורש בשלומם
ומתחיל לבקש סליחה
לקראת יום כיפור: היום הנורא.
ורק תפילה לי שהאל יביא שלום
שלום וביטחון לעמו  הקטן מכל
 שלום וביטחון לנדכא ולדלפון.
שלום וביטחון לכל דר קטן
לכל עם ועם ולכל נואש וחלש.
1.10.16


סליחה

לקראת יום כיפור אני מבקש סליחה
סליחה מידידי. סליחה מקוראי
פן במילה שכתבתי נעלבו ומחילה.
אין לי כל כוונה לפגוע. רק לתקן ולעזור.
אך יום הכיפור הוא יום נורא
וסליחה אבקש פן פגעתי ללא כוונה.
ונקי אצא לקראת החג החשוב
בו מתקנים את היחסים ומישרים את הדורים
ועושים שלום. זה העיקר בימנו.
במילה אחת נפלאה וטובה:
סליחה.


ואני סולח כמעט לכולם
רק לקלגסים  שהתעללו בי בחיי
לא אסלח בינתיים
ואסלח להם שאני ומשפחתי נבריא
וכך כל הפגועים והמעונים.
כי הכל ניסיון חיים רבותי
החיים הם הרפתקה גדולה
ויש בה רגעים קלים וקשים.
ויש לעמוד בכל קושי ורוע
ועם הניסיון באה העמידות
כן, על האדם להיות עמיד.
1.10.16



חייך

חייך- החיוך מדבק
אם אתה רוצה שיחייכו אליך
חייך אל אחרים.
אם אתה רוצה שיאהבו אותך
 אהוב את השונה.
אם אתה רוצה שיעריכו אותך
 תלמד מכל אדם.
חייך . חייך אל העולם
החיוך מדבק.
תהיה מאושר בכל הלב.
30.9.16



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה